საწრეო მუშაობის
რეფლექსია ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
მასწავლებელი : ნინო ამანათიძე
ქალაქ
თბილისის N173 საჯარო სკოლის მე-2 კლასში
2019-2020 სასწავლო წლის
პირველ სემესტრში შეიქმნა
წრე ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
.წრის მუშაობის შესახებ
ინფორმაცია ხელმისაწვდომი იყო
ყველა დაინტერესებულ
პირთათვის, რადგან წრის
შექმნის შესახებ
ინფორმაცია მშობლებს
მივაწოდე სიტყვიერადაც
და ელექტრონულადაც სოციალურ ქსელში
გავაზიარე ბლოგის
მისამართი, სადაც
დეტალურად მქონდა
აღწერილი წრის
შექმნის მიზანი.
( ლინკზე მითითებულია
საწრეო მუშაობის განაცხადი) .
წრეში
გაერთიანებული იყო 12 მოსწავლე.
საწრეო მუშაობა
ტარდებოდა კვირაში
ერთხელ, პარასკევობით, ექვსი
გაკვეთილის შემდეგ. საწრეო
მუშაობაზე განსახილველი
საკითხები წინასწარ
შევათანხმე მოსწავლეებთან
მათი ინტერესებისა
და ესგ-ს
სტანდარტის გათვალისწინებით.
საწრეო მუშაობის
მიზანია მოსწავლეთა
ცოდნის გაღრმავება
ეროვნული სასწავლო
გეგმის მიხედვით და საგნის, ქართული ენისა დალიტერატურის
მიმართ მეტი
ინტერესი გაჩენა,
რათა უკეთ
იგრძნონ პასუხისმგებლობა
საკუთარი თავის,
საზოგადოების და
გარემოს მიმართ.
საწრეო
მუშაობა საკმაოდ
ეფექტური გამოდგა,
რადგან მოსწავლეებმა
შეძლეს როგორც
პროგრამული საკითხების
სიღრმისეულად გააზრება
და შესწავლა. სამუშაო
სასწავლო გარემო
იყო მშვიდი
და კეთილგანწყობილ
ურთიერთობებზე აგებული.
შეხვედრებზე ვიყენებდი
როგორც ბეჭდურ
ისე ელექტრონულ
რესურსებს. მუშაობის
პროცესი ხელს
უწყობდა სწავლის
გაღრმავებასა და
ტრანსფერს.
წრის წევრებთან
ერთად, მიმაჩნია,
რომ მიზანს
მივაღწიეთ.
მოსწავლეებმა გამოთქვეს
სურვილი, მომავალშიც,
წრის მუშაობის
გაგრძელების შესახებ.
მათი
გამოკითხვის შედეგად
გამოვლინდა, რომ
მოსწავლეებს მოსწონდათ
საწრეო მუშაობა,
საინტერესო აქტივობებისათვის
და საერთოდ
წრეობრივი მუშაობის
შექმნისთვის.
ანალოგიურად,
მშობლებიც კმაყოფილებით
და ენთუზიაზმით
შეხვდნენ წრის
დაარსებას. აღნიშნავენ,
რომ წრე
იყო საინტერესო,
რადგან მათი
შვილები ხალისითა
და მონდომებით
მუშაობდნენ
მე და საზოგადოების
საწრეო მუშაობა დადებითად
აისახა საგნის
სწავლების შედეგებზეც.
საწრე მუშაობის
სამოქმედო გეგმა და ფოტომასალა შეგიძლიათ
იხილოთ მისამართზე:
საწრეო
მუშაობის რეფლექსია
2019-2020
წლის I სემესტრი
მასწავლებელი : ნინო ამანათიძე
2019-2020
სასწავლო წლის I სემესტრში
შეიქმნა წრე ,,პატარა მათემატიკოსები“,მასში მე-2 კლასის 12 მოსწავლე იყო
გაერთიანებული.წრე ტარდებოდა კვირაში ერთხელ,ხუთშაბათს ,მე-6 გაკვეთლზე. წრეზე
განსახილველი თემები წინასწარ იყო გაწერილი. წრის მიზანი იყო მოსწავლეებში მათემატიკისადმი ინტერესის გაღვივება და
კვლევითი უნარების განვითარება.
საგაკვეთილო პროცესში ვიყენებდი სხვადასხვა
აქტივობებს, სავარჯოშოებს დამხმარე მასალას ,ამოცანებს და
თავსატეხებს. ყურადღებას ვამახვილებდი მათემატიკური უნარ-ჩვევების (მსჯელობა
,კომუნიკაცია, ამოცანების ამოხსნა) განვითარებაზე. მოსწავლეები მუშაობდნენ
გაკვეთილზე მიღებული მათემატიკური საკითხების გაღრმავებასა და განმტკიცებაზე, რაც
მოსწავლეებს დაეხმარა მიეღწიათ ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული
შედეგებისათვის.მოსწავლეებს ვთავაზობდი მრავალფეროვან აქტივობებს, რაც
მეცადინეობებს ხალისიანს და საინტერესოს ხდიდა.
მოსწავლეების შეფასებისას ხშირად
ვიყენებდი როგორც ზეპირ ისე წერილობით
განმავითარებელ შეფასებას.ვაძლევდი რეკომენდაციებს ამა თუ იმ საკითხის ეფექტურად
გადაჭრისათვის. მოსწავლეები ყოველთვის ხალისით რჩებოდნენ წრის
მეცადინეობებზე, ასრულებდნენ სავარჯიშოებს,გაუღვივდათ ინტერესი და
პატივისცემა საგნისადმი,გაიზარდა მოსწავლეთა ცოდნის დონე. მოსწავლეებმა
მონაწილეობა მიიღეს კინგსის ოლიმპიადებში. მიიღეს დიპლომები და
სიგელები,სერთიფიკატები. საწრეო მუშაობამ მიზანს მიაღწია და
ხელი შეუწყო საგნის პოპულარიზაციას სკოლაში. უფრო მეტმა მოსწავლე
გამოთქვა წრეში ჩართვის სურვილი.
მათემატიკის წრის მუშაობა დადებითად
აისახა საგნის სწავლების შედეგებზე.
საწრეო მუშაობის
რეფლექსია ბუნებისმეტყველებაში
მასწავლებელი: ნინო ამანათიძე
ქალაქ თბილისის
N173 საჯარო სკოლის მე-2 კლასში 2019-2020 სასწავლო წლის პირველ სემესტრში შეიქმნა
ბუნებისმეტყველების წრე. წრის მუშაობის შესახებ ინფორმაცია ხელმისაწვდომი იყო
ყველა დაინტერესებულ პირთათვის, რადგან წრის შექმნის შესახებ ინფორმაცია
მშობლებს მივაწოდე სიტყვიერადაც და ელექტრონულადაც ( სოციალურ ქსელში გავაზიარე ბლოგის
მისამართი, სადაც დეტალურად მქონდა აღწერილი წრის შექმნის მიზანი).
წრეში
გაერთიანებული იყო 12 მოსწავლე. საწრეო მუშაობა ტარდებოდა კვირაში
ერთხელ, ოთხშაბათობით, გაკვეთილის შემდეგ. საწრეო მუშაობაზე განსახილველი
საკითხები წინასწარ შევათანხმე მოსწავლეებთან მათი ინტერესებისა და ესგ-ს სტანდარტის გათვალისწინებით.
საწრეო მუშაობის
მიზანია მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით და
საბუნებისმეტყველო მეცნიერების მიმართ მეტი ინტერესი გაჩენა, რათა
უკეთ შეიცნოს სამყარო და იგრძნონ პასუხისმგებლობა საკუთარი თავის, საზოგადოების
და გარემოს მიმართ.
საწრეო
მუშაობა საკმაოდ ეფექტური გამოდგა, რადგან მოსწავლეებმა შეძლეს როგორც პროგრამული
საკითხების სიღრმისეულად გააზრება და შესწავლა, ისე დამატებითი ინფორმაციების
მოძიება-განხილვა. დამატებითი ინფორმაციისათვის გამოვიყენეთ სკაიპ-გაკვეთილები და ვირტუალური
საველე მოგზაურობები. მოსწავლეთა გარკვეული ნაწილი თავისი ინიციატივით კითხულობდა და
ამოკრებდა დამატებით ინფორმაციებს მაგ; გადამფრენ ფრინველებზე.
სამუშაო
სასწავლო გარემო იყო მშვიდი და კეთილგანწყობილ ურთიერთობებზე აგებული.
მუშაობის პროცესი
ხელს უწყობდა სწავლის გაღრმავებასა და ტრანსფერს. წრის წევრებთან ერთად,
მიმაჩნია, რომ მიზანს მივაღწიეთ.
მოსწავლეებმა გამოთქვეს
სურვილი, მომავალშიც, წრის მუშაობის გაგრძელების შესახებ. მათი
გამოკითხვის შედეგად
გამოვლინდა, რომ მოსწავლეებს მოსწონდათ საწრეო მუშაობა, საინტერესო აქტივობებისათვის
და საერთოდ წრეობრივი მუშაობის შექმნისთვის.
მშობლებიც კმაყოფილებით და ენთუზიაზმით შეხვდნენ წრის დაარსებას.
ბუნებისმეტყველების
საწრეო მუშაობა დადებითად აისახა საგნის სწავლების შედეგებზეც.
No comments:
Post a Comment